close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
我喜歡的女孩,卻喜歡上別人,我應該怎麼辦呢?
Dec 30th 2013, 08:08

我很喜歡這位女孩

但是卻喜歡上別人

我應該怎麼辦?

我喜歡ㄧ個女生,她長得很漂亮

因為我公司在她公司的隔壁

所以上班都會遇到她

有和她聊了一下,但是都没有深入了解

我只知道她没有男朋友

但是她有喜歡的人,我現在不知道要如何做才好?

想請問要如何對她表白?

還有如何做可以讓這位女生喜歡我?

感謝你們!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    iphone5s何時上市 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()