close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
請問關於Facebook的按讚動態
Jun 21st 2014, 22:16

我知道很多人都是不想讓人看到自己按讚的內容

但是我是"很想"讓朋友在他們的最新動態即時看到我按讚的內容
可是我都已經把設定都調成公開
可是卻還是沒辦法讓按讚的粉絲團出現在朋友的最新動態上

就像我可以在自己的最新動態上看到

某某某說「 某某某」讚。
7分鐘

但是我不管在怎麼調就是沒辦法讓朋友看的到有什麼辦法嗎?
很多該調的都調過了就是沒辦法......

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    iphone5s何時上市 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()