close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[心情] 吵架時另一半講的氣話
Feb 24th 2014, 03:09, by proposal

作者proposal (GOOD)

看板Boy-Girl

標題[心情] 吵架時另一半講的氣話

時間Mon Feb 24 03:09:23 2014

和老公很恩愛 很少很少吵架 今天我因此一件小事鬧脾氣 這件事後來我檢討知道是我不對就不多提了 每次我生氣 老公就會很難過 我因為不想他難過所以盡量不生氣 會心平氣和好好溝通 這次吵架老公講了結婚以來最讓我傷心的話 他說"早知道我就找愛我比較多的" 長久以來真的是他付出比較多 但聽他這樣講真的很傷心 也感覺他一定心裡有不平衡才會這樣說 後來有溝通達成共識 我要他以後不能講這種話 他要我以後不能亂生氣 感情真的要互相 如果都是某一方在付出 久了一定會失衡 所以我以後要更付出更愛他 希望我們能恩愛ㄧ輩子 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.32.167.85

rigby:祝福原po囉~ 02/24 03:31

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    iphone5s何時上市 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()