close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[求助] 該嘗試看看嗎
Jan 28th 2014, 17:30, by z63172004

作者z63172004 (BestRiven)

看板Boy-Girl

標題[求助] 該嘗試看看嗎

時間Tue Jan 28 17:30:02 2014

第一次po文 排版內容不順請鞭小力一點 原po大四21歲 女方白領25歲 我們是參加營隊認識的 活動時對對方有好感 一起參加活動 一起過關 甚至連上段感情的結束時間都差不多 讓我們很有話聊 雖然差五歲 她給我的感覺 像是說話方式等等 並不像是大姐姐 反而是像大學生 她跟我也有類似的感覺 並不把我當弟弟看 她平常在台北上班 而我在高雄讀書 於是營隊結束後我們約時間見面 兩天的行程由我規劃 這兩天相處很愉快我們給對方很特別的感受 我告訴自己不能放感情進去 距離,年齡,生活圈都不同 可是她回台北後 我才發現我喜歡上她了 求解阿各位大大 我該嘗試看看 還是這一時的火花過了就算了 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.79.244.223

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    iphone5s何時上市 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()