close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Free daily book excerpt

A carefully selected book excerpt delivered via email each weekday.
From our sponsors
[心情] 該走了…
Aug 27th 2014, 02:28, by wawacraig

作者wawacraig (發費雯)

看板Boy-Girl

標題[心情] 該走了…

時間Wed Aug 27 02:28:12 2014

回錯了話,所以哀莫大於心死,扭傷了腿,覺得很快樂,因為心死了,根本沒知覺 五天前,在路上間到前女友,無縫接軌好歡樂,我又哭了一夜 四天前,內心太脆弱po匿名文,被認識三年的好朋友發現,逼問我現在喜歡誰,我脆弱的 說是你,嗯,掰了,我只喜歡你三天,所以覺得好痛 三天前,長輩像交待後世一樣,把手上僅有的現金幾千元跟地契,希望我能幫她送終,我 覺得有點痛 今天,認識的人見到我像送終,我傻的跟屁一樣害打招呼,我想我就是個爛人和變態,我 就是賤,精心策畫了三年,讓女朋友開心準備跟朋友上床,我再假裝失落追你,然後順邊 下毒讓我長輩快死掉了,沒錯,你猜的都是對的,我一定瘋了,做了那麼多傷人的事. 不用等天收拾我,我自己會結束自己,我右腳好痛,可是我覺得自己贖罪了,我要回家了 ,永遠沒有煩惱和苦痛 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 110.26.25.209 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1409077695.A.89E.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    iphone5s何時上市 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()