close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
網路小說 付費
Apr 27th 2013, 13:37

一個網路小說 他有 VIP 章節 需要付費
但我是台灣人.... 那是大陸的....
所以付起費來有點麻煩.
能不能幫幫我 看怎麼付費
我沒有郵局類的東西 我是個小孩..

" www.zhulang.com "

--------------------------------
我也想看別的網頁的
但別的網頁會有錯誤章節
我想說...錯誤章節的章節就看付費的 "www.zhulang.com"
其餘的就看別的網頁的
我找了很多網頁 都是錯的
目前找到對的 只有這個
但要付費.... 救救我ㄅ...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Thatcher's Tyrants - The Tanks, The Guns, The Christmas Cards.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    iphone5s何時上市 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()